Daar zijn we weer…

Daar zijn we weer…


Voor degenen die dachten lekker klaar te zijn met dit blog… helaas! We’re back! 😆
Alhoewel het natuurlijk je eigen keus is dit blog te lezen, dus ja…

Maar alle gekheid op een stokje, het is een aantal weken stil geweest hier op het blog. Geen schokkende reden, het was gewoon vakantietijd.
Nogal dubbel voor mij dit jaar. Vond het echt niet leuk om m’n kleine vriendje in de steek te laten. Had dit jaar met liefde overgeslagen om hem eerst volwassen en goed getraind te krijgen. Maarja, ik ben niet de enige in dit gezin en zo gingen we dus toch op vakantie.
Mijn allerliefste buurtjes, die normaal al voor mijn andere gevleugelde diertjes zorgen, vonden het geen probleem om ook de zorg voor Flóki op zich te nemen. Ook via deze weg nog eens heel erg bedankt!!!

Laten we voor het blog maar even bij het begin beginnen, voordat we op vakantie vertrokken hadden we eerst nog wat visites op de planning staan.
M’n schoonmoeder kwam langs. Volgens Filip om naar onze nieuwe kasten te kijken, ik denk dat ze stiekem gewoon kwam om Flóki in het echt te zien. Heb haar zelfs kunnen overhalen hem eens vast te houden.



Ook hebben we onze lieve vrienden Erik & Florinda weer eens gezien. Door die hele Corona-periode hebben we toch veel moeten missen. Fijn dat het nu allemaal weer een beetje mag en kan!
Florinda heeft meegedaan met Flóki’s vliegtraining, erg leuk om te zien! En natuurlijk hebben we ook een uitgebreide wandeling gemaakt met Flóki en de honden.




Flóki wordt de laatste tijd nóg knuffeliger dan hij al was. Vooral bij mij, niet zo raar natuurlijk, breng de meeste tijd met hem door. Echt genieten met dit prachtige dier! Blijf het een grote eer vinden om voor hem te mogen zorgen en zo veel vertrouwen en liefde van hem terug te mogen krijgen!



Oh ja, ik had het over knuffelen. Zie hier…



Geweldig toch! 🥰 
Maargoed, toen werd het toch tijd om afscheid te nemen van m’n gevleugelde vriendje. De buuf was goed geïnstrueerd, in de vriezer stond voor elke dag een bakje met voedsel klaar en z’n volière was schoon. 
Maar toch even een momentje…



Tijdens de vakantie is alles vlekkeloos verlopen en kreeg ik regelmatig updates, foto’s en filmpjes doorgestuurd. Zelfs in de regen stond ze er om Flóki te voeren!



En toen waren we eindelijk weer thuis! Een blij weerzien en Flóki verkeerde in perfecte conditie! Was blij te zien dat m’n uitgekiende dieet gewerkt had. Z’n gewicht was prima en kon meteen weer met hem aan de slag.
Merk dat Flóki zelf ook tevreden is. Hij is knuffeliger dan ooit en vliegt beter dan hij al deed.



En om dit blog af te sluiten gewoon nog wat mooie foto’s van Flóki en zijn prachtige verenkleed!
Wat is het toch een schitterende vogel!






Bedankt dat jullie dit blog weer hebben gelezen! Hoop dat jullie toch blij zijn dat ik niet gestopt ben 🤣

Tot een volgende blog!

Reacties

Populaire posts